Rewolucyjne zmiany w prawie budowlanym odroczone

Rewolucja budowlana na rynku nieruchomości została tymczasowo odłożona na bok. Minister Krzysztof Hetman, ogłosił przesunięcie terminu wejścia w życie nowelizacji przepisów budowlanych. Inicjatywa ta, mająca na celu podniesienie jakości nowo
5 lat rękojmi na remont dachu??

Niezwykle ciekawy wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach. Typowym terminem rękojmi jest okres 2-letni dla rzeczy ruchomych oraz 5 lat dla wykrycia wad w nieruchomości. I tu dochodzimy do sedna. Sąd
Krwiożerczy fliperzy i deweloperzy (wideo)

Na obrazku – fliperzy (i deweloperzy) oczami polityków Lewicy. Magdalena Biejat powiedziała, że Lewica wkrótce przedstawi projekt mający ukrócić działalność fliperów.🤦‍♂️ Jakim cudem w Europie coraz częściej dominuje tendencja do
Czy kary umowne powinny mieć jakiś limit?

Najpierw Sąd Najwyższy stwierdził, że nie można kar umownych naliczać w nieskończoność, a potem zmienił zdanie. Najnowszym poglądem wynikającym z orzeczenia o sygnaturze III CZP 16/21 jest to, że dopuszczalne
Nowa ustawa deweloperska – kogo dotyczy?

Zmiany w prawie deweloperskim budzą wiele pytań wśród przedsiębiorców. Nowelizacja ustawy deweloperskiej rozszerza krąg podmiotów, na które będą miały wpływ nowe regulacje. Co istotne, zmiany te dotyczą nie tylko deweloperów,